جستجو

سوالات متداول

تیفانی عزیز

ضمن تشکر از همراهی شما با مجموعه تیفانی شاپ ، در این صفحه سعی بر آن است تا به سوالات متداول مشتریان پاسخ داده شود تا بتوانید با دیدی باز و خیالی آسوده بهترین انتخاب را از این مجموعه انجام دهید.



     پروسه خرید به چه صورته ؟     


تمام عزیزان می توانند از طریق ثبت سفارش آنلاین در وب سایت کنونی و یا از طریق دایرکت در پیج اینستاگرام #تیفانی_شاپ💎 خرید خود را نهایی نمایند




    روند ارسال مرسولات به چه صورتیه ؟    


تمامی سفارشات مشتریان ، روز کاری بعد از ثبت سفارش تحویل اداره پست و به صورت پیشتاز ارسال می گردند. برای مشتریان شهر پردیس امکان ارسال با پیک و پرداخت درب منزل وجود دارد.




    هزینه ارسال محصولات چقدره ؟    


هر یک از سفارشات مشتریان فارق از تعداد محصولات از مبلغ 200 هزار تومان به بالا به صورت رایگان تقدیم حضور می گردد. به ازای سفارشات پایین تر از این مبلغ ، میزان 16,000 تومان هزینه ارسال دریافت می گردد. مرسولات شهرستان پردیس به صورت رایگان تقدیم حضور می گردد و هزینه ارسال را شامل نمی شود.




    روند پیگیری بسته های ارسالی ؟    


کارشناسان تیفانی شاپ روز پس از سفارش گذاری کد های مرسوله پستی را در پروفایل کاربری خریدار قرار می دهند. بنابراین می توانید با ورود به صفحه پروفایل کاربری خود بخش سفارشات قسمت جزییات سفارش از کد مرسوله خود مطلع شده و آخرین منطقه ثبت شده بسته خود را مشاهده فرمایید.




    دلیل قیمت های پایینتون چیه ؟    


هدف اصلی تیم تیفانی شاپ جمع آوری مشتریان همیشگی در کنار خود می باشد. از این رو مواردی اعم از کیفیت بالای محصولات و ارائه با نازل ترین قیمت ها لزوم کاری برای تحقق این هدف به حساب می آید. پس با خیالی آسوده با کم ترین هزینه محصولات دلخواه را از ما تهیه فرمایید. 




    خرید از شما مزایایی هم داره ؟     


بله البته ، به ازای هر خرید امتیازی به میزان مبلغ خرید دریافت میکنید که میتوانید از این امتیاز به عنوان تخفیف در خرید های بعدی خود یا شرکت در قرعه کشی های دوره ای استفاده نمایید. لازم به ذکر است تخفیف در خرید های بعدی تنها شامل سفارش و خرید از وب سایت رسمی تیفانی شاپ می باشد.